Show simple item record

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorSadilová, Kateřina
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:31Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135643
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza vnímaní dvou generací žen s ohledem na vybrané luxusní módní značky. Následné návrhy jsou, vyjma konkrétním analyzovaným značkám, směřovány rovněž prodejcům či návrhářům módního odvětví, kteří se do povědomí zákazníka chtějí dostat právě na základě vnímaného luxusu. Práce tedy uvádí doporučení, jak k potenciálním zákaznicím obecně, ale i vzhledem k věku na trhu přistupovat. Pro získání potřebných dat výzkumu je v práci použito kvalitativní i kvantitativní metody, tedy metody focus group a dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do sedmi částí, přičemž první a poslední kapitola je věnována úvodu a závěru. V druhé kapitole jsou představena teoretická východiska týkající se vnímání značky a spotřebitele samotného. Část charakteristická popisuje trh módy s ohledem na tři vybrané značky a prvky makroprostředí. Kapitola metodiky je věnována cílům a veškerým informacím k průběhu výzkumu. Finální výstup dat je určen k vyhodnocení vybraného trhu s ohledem na mezigenerační srovnání žen. V návaznosti na analýzu dat jsou uvedeny zmiňované návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe object of the diploma thesis is to analyze the perception of two generations of women with regard to chosen luxury fashion brands.The aim of the thesis is to recommend proposals which are, apart from the analyzed brands, ment mostly for retailers and fashion designers who want to get into the customer's awareness based on perceived luxury. Therefore, the thesis provides recommendations on how to approach potential customers in general, but also according to the age. The qualitative and quantitative methods, meaning the focus group method and the questionnaire survey, are used to obtain the necessary research data. The work is divided into seven parts, the first and last chapter is devoted to the introduction and conclusion. The second chapter introduces theoretical bases concerning the perception of the brand and the consumer itself. The characteristic section describes the fashion market with respect to the three selected brands and elements of the macro environment. The methodology chapter is devoted to the aims and all the information throughout the implemented research. The final data output is intended to evaluate the selected market with respect to the intergenerational comparison of women. Following the data analysis, the mentioned suggestions and recommendations are mentioned.en
dc.format.extent7102294 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectmódacs
dc.subjectvnímání značekcs
dc.subjectbrand perceptionen
dc.subjectfashionen
dc.subjectgeneration Xen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectqualitative researchen
dc.subjectquantitative researchen
dc.titleMezigenerační srovnání ve vnímání vybraných módních značekcs
dc.title.alternativeIntergenerational Differences of Perception of Selected Fashion Brandsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHovancová, Hana
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSAD0028_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record