Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorVilášková, Miriam
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:31Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135644
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá senzorickou analýzou instantních káv. Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy senzorických vlastností instantních káv navrhnout doporučení pro výrobce a distributory instantních káv pohybujících se na českém trhu. Mezi další cíle patří zjištění nákupních a spotřebitelských preferencí na trhu instantních káv. Pro senzorické testování byly zvoleny tři vzorky instantních káv různých výrobců a značek a s různými senzorickými atributy – konkrétně kávy Jacobs Velvet, Tchibo Gold a Billa Clever Gold. Data jsou získána metodou focus group, provedeného na vzorku 39 respondentů z výběrového souboru. K analýze byly využity vybrané statistické metody, jako jsou Chi-kvadrát test, T-Test pro nezávislé skupiny, párový T-test a ANOVA. Z výzkumu plyne, že ideální káva by měla mít spíše hořkou chuť než kyselou. Chuť by měla být výrazná s dlouhou jemnou dochutí.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the sensory analysis of instant coffees. The aim of the thesis is to propose recommendations for producers and distributors of instant coffee moving on Czech market based on the analysis of sensory attribute of instant coffess. Other aims include the identification of purchasing and consumer preferences in the instant coffee market. Three samples of instant coffees from different producers and brands and with different sensory attributes were selected for sensory testing – specifically Jacobs Velvet, Tchibo Gold and Billa Clever Gold. The data are obtained by using the Focus group method performed on a sample of 39 respondents. Used statistical methods are Chi-square test, T-Test for independent groups, paired T-test and ANOVA. The final outcome of the thesis is the determination of the sensory profile of instant coffee, which the Czech consumer prefers.en
dc.format.extent4352596 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectinstantní kávacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecttestování produktucs
dc.subjectsenzorická analýza,cs
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectinstant coffeeen
dc.subjectmarketing resarchen
dc.subjectproduct testingen
dc.subjectsensory analysis,en
dc.titleSenzorická analýza kávycs
dc.title.alternativeSensory Analysis of the Coffeeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHovancová, Hana
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVIL0054_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam