Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorSáňková, Michaela
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:35Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135652
dc.description.abstractTématem diplomové práce byla Analýza rozhodovacího procesu středoškolských studentů při výběru vysoké školy. Hlavním cílem bylo analyzovat základní faktory, které středoškolské studenty nejvíce ovlivňují při výběru vysoké školy a mají největší vliv na rozhodovací proces. Mezi dílčí cíle patří zjištění, zda existuje závislost mezi vzděláním rodičů a vlivem na rozhodování jejich dětí při výběru vysokoškolského studia, dále analýza jednotlivých ovlivňovatelů a kdo má největší vliv na studenty a nakonec, kde studenti hledají informace o vysokých školách. Data byla získána prostřednictvím písemného dotazníku, který byl studentům rozdán ve vyučovacích hodinách. Díky odpovědím bylo zjištěno, že studenti výběr vysoké školy považují za životně důležité rozhodnutí a nejvíce je ovlivňují absolventi dané vysoké školy. Téměř všichni studenti používají webové stránky vysoké školy jako stěžejní zdroj informací. Na konci analýzy získaných dat jsou popsány návrhy a doporučení pro vysoké školy. V závěru jsou shrnuty celkové výsledky diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis was the Analysis of decision-making process of high school students of the choosing the university. The main aim was to analyze the basic factors influencing high school students in their choice of higher education and which factors have the greatest influence on the decision-making process. Partial aims include finding out whether there is a dependence between parents education and their children's decision-making when choosing higher education, as well as analyzing individual influencers and who has the greatest influence on students and ultimately where students are searching for information about universities. The data was obtained through a written questionnaire, which was distributed to students in high schools lessons. Through the answers was found that students consider the choice of a university as the most important decision and are most influenced by graduates of the university. Almost all students use websites as a key source of information. At the end of the data analysis are described suggestions and recommendations for universities. The final chapter summarizes the overall results of the thesis.en
dc.format.extent3732380 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmodel černé skříňkycs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectterciární vzdělávánícs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectvysoké školycs
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectblack box modelen
dc.subjectdecision making processen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecttertiary educationen
dc.subjecttrendsen
dc.subjectuniversitiesen
dc.titleAnalýza rozhodovacího procesu středoškolských studentů při výběru vysoké školycs
dc.title.alternativeAnalysis of Decision Making Process of High School Students of Choosing the Universityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSAN0071_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam