Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorDrápalová, Adéla
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:36Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135654
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza konkurence e-shopu Oazakabelek.cz, který se zabývá prodejem módních doplňků. Cílem bylo zjistit konkurenční pozici daného internetového obchodu na trhu, identifikovat jeho výhody a nevýhody a tyto informace následně využít ke zpracování návrhů vedoucích k zajištění vyšší konkurenceschopnosti. Na základě vybraných kritérií popsaných v aplikační části byly vybrány e-shopy, které tvořily spolu s e-shopem Oazakabelek.cz výběrový soubor výzkumu. Jako metoda provedení výzkumu byla zvolena kvalitativní metoda mystery shopping. V praktické části výzkumu byly prováděny fiktivní nákupy na vybraných e-shopech, na základě kterých, byly e-shopy hodnoceny a srovnávány. Výsledky byly postupně zanášeny do hodnotícího listu. Hodnotící list byl rozdělen na pět kategorií dále dělených na dílčí faktory, které byly postupně bodovány. V analytické části jsou tyto body použity pro ohodnocení e-shopů a formování výsledků výzkumu. Na základě výsledků analýzy byly zpracovány návrhy a doporučení pro internetový obchod Oazakabelek.cz, které jsou uvedeny v poslední části práce. Tyto návrhy by mohly odstranit zjištěné nedostatky, a tím zajistit silnější postavení tohoto e-shopu na trhu.cs
dc.description.abstractThe topic of this work is the competitive analysis of e-shop Oazakabelek.cz, which delas with the sale of fashion accessories. The aim of this work was to find out the competitive position of this e-shop , identify its advantages and disadvantages and then use this informations to proces proposals to ensure a better competitive position. According to criterias described in the application part were chosen e-shops, which were part of a selected set of research together with e-shop Oazakabelek.cz. The qualitative method of mystery shopping was chosen ast the method of the research. In practical part of the research were made fictitious purchases on analyzed e-shops. On the basis of this purchases were e-shops evaluated. The results were written in the evaluation sheet. This evaluation sheet was divided into five categories, which were further divided into factors, which were scored with points. In the analytical part, these points are used to evaluate e-shops and form research results. Based on these findings were processed suggestions and recommendations for e-shop Oazakabelek.cz in the last part of the work. These proposals could eliminate shortcomings and ensure a higher competitiveness of the e-shop.en
dc.format.extent9801890 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectmódní doplňkycs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční výhodcs
dc.subjecte-shopen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectonline shopen
dc.subjectfashion accessoriesen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.titleAnalýza konkurence e-shopu s módními doplňkycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of E-shop with Fashion Accessoriesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2019-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDRA0102_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam