Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacurová, Pavla
dc.contributor.authorZaťková, Hana
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:37Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135655
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou distribučních procesů u vybraných typů medicinálních, potravinářských a technických plynů. Konkrétně se jedná o proces přímého závozu tlakových lahví k zákazníkovi. Neshody v procesu je nutné identifikovat a řídit, aby nevznikaly dodatečné náklady. Cílem bakalářské práce je analyzovat proces distribuce plynu a výskyt kvalitativních a kvantitativních neshod v dodávkách. Na základě zjištěných skutečností navrhnout možná zlepšení. Hlavními metodami pro získání potřebných dat bylo pozorování procesu autorkou bakalářské práce, která je zaměstnancem společnosti, konzultace s pracovníky jednotlivých útvarů, dále interní materiály a data z informačního programu SAP. Bylo zjištěno, že proces distribuce je od vystavení objednávky až po závoz velmi dobře zavedený a obsahuje několik kontrol, které zabraňují chybám. Důležité je, aby všichni pracovníci tento postup znali a dodržovali. Byl zjištěn problém v obtížné manipulaci s reklamační knihou a také velká část reklamací byla automaticky uznána z důvodu uplynutí lhůty 30 dní. Dále byl zjištěn nárůst kvantitativních neshod v měsíci červenci. Byly vytvořeny návrhy na zlepšení. Jedním z návrhů je například automatizace zapisování reklamací a vystavování objednávek pravidelných závozů.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of distribution processes for selected types of medical, food and technical gases. Specifically, it is the process of direct delivery of cylinders to the customer. Process discrepancies need to be identified and managed to avoid additional costs. The aim of this thesis is to analyse the process of gas distribution and the occurrence of qualitative and quantitative discrepancies in supplies and suggest possible improvements based on the findings. It has been found that the distribution process is very well established from order to delivery and contains several controls to prevent errors. It is important for all workers to know and follow this procedure. A problem has been detected in difficult handling of the complaint book, and also a large part of the complaints was automatically recognized due to expiry of 30-day period. Furthermore, an increase in quantitative discrepancies in July was found. Suggestions for improvement have been made. One of the proposals is, for example, automation of writing complaints and issuing orders for regular deliveries.en
dc.format.extent6365460 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectADRcs
dc.subjectdistribuční logistikacs
dc.subjectneshodné dodávkycs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectADRen
dc.subjectdistribution logisticsen
dc.subjectnonconforming suppliesen
dc.subjectcomplainten
dc.titleAnalýza distribučních procesů u vybraných typů medicinálních, potravinářských a technických plynůcs
dc.title.alternativeDistribution Process Analysis of Selective Types of Medical, Food and Technical Gasesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurásková, Karla
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAT0041_EKF_B6208_6208R020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam