dc.contributor.advisor | Kozáková, Pavlína | |
dc.contributor.author | Janoušek, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T04:24:41Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T04:24:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/135660 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu PC a konzolových her s mikrotransakcemi. Cílem bakalářské práce bylo zjistit využívání mikrotransakcí spotřebiteli v českém prostředí a jejich chování porovnat mezi generací Y a Z. Dále se zjišťoval postoj ke streamovací platformě Twitch.tv. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla charakterizována teoretická východiska spotřebitelského chování, popsány a porovnány generace Y a Z a následně představeny typy her a mikrotransakcí včetně příkladů. Pro vypracování bylo použito online dotazníkové šetření a poté byla provedena analýza jak celkového postoje všech hráčů, tak i postojů a názorů generací Y a Z. Z výsledků vyplynulo, že spotřebitelské chování generací je velmi podobné, a i přes spíše negativní postoj k mikrotransakcím mnoho hráčů mikrotransakce využívá. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the analysis of consumer behaviour on PC and console games market with microtransactions. The purpose of the bachelor thesis was to find out the use of microtransactions by consumers in the Czech environment and compare their behavior between generation Y and Z. Furthermore, was investigated the attitude towards the streaming platform Twitch.tv. The thesis was divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the theoretical basis of consumer behaviour, describes and compares generation Y and Z and explains types of games and microtransactions, including examples. The online questionnaire survey was used to analyze the overall attitude of all players, but also to analyze the attitudes and opinions of generations Y and Z.The practical part describes the methodology of marketing research and then its analysis. The results showed that consumer behaviour of both generations is very similar, and despite the rather negative attitude towards microtransactions, many players uses microtransactions. | en |
dc.format.extent | 3681030 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | konzolové hry | cs |
dc.subject | mikrotransakce | cs |
dc.subject | pc hry | cs |
dc.subject | spotřebitelské chování | cs |
dc.subject | twitch.tv | cs |
dc.subject | console games | en |
dc.subject | consumer behaviour | en |
dc.subject | microtransactions | en |
dc.subject | pc games | en |
dc.subject | twitch.tv | en |
dc.title | Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu PC a konzolových her s mikrotransakcemi | cs |
dc.title.alternative | Consumer Behaviour Analysis on the PC and Console Games Market with Microtransactions | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Klézl, Vojtěch | |
dc.date.accepted | 2019-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | JAN0589_EKF_B6208_6208R062_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |