Show simple item record

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorJanoušek, Tomáš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:41Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135660
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu PC a konzolových her s mikrotransakcemi. Cílem bakalářské práce bylo zjistit využívání mikrotransakcí spotřebiteli v českém prostředí a jejich chování porovnat mezi generací Y a Z. Dále se zjišťoval postoj ke streamovací platformě Twitch.tv. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla charakterizována teoretická východiska spotřebitelského chování, popsány a porovnány generace Y a Z a následně představeny typy her a mikrotransakcí včetně příkladů. Pro vypracování bylo použito online dotazníkové šetření a poté byla provedena analýza jak celkového postoje všech hráčů, tak i postojů a názorů generací Y a Z. Z výsledků vyplynulo, že spotřebitelské chování generací je velmi podobné, a i přes spíše negativní postoj k mikrotransakcím mnoho hráčů mikrotransakce využívá.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of consumer behaviour on PC and console games market with microtransactions. The purpose of the bachelor thesis was to find out the use of microtransactions by consumers in the Czech environment and compare their behavior between generation Y and Z. Furthermore, was investigated the attitude towards the streaming platform Twitch.tv. The thesis was divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the theoretical basis of consumer behaviour, describes and compares generation Y and Z and explains types of games and microtransactions, including examples. The online questionnaire survey was used to analyze the overall attitude of all players, but also to analyze the attitudes and opinions of generations Y and Z.The practical part describes the methodology of marketing research and then its analysis. The results showed that consumer behaviour of both generations is very similar, and despite the rather negative attitude towards microtransactions, many players uses microtransactions.en
dc.format.extent3681030 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonzolové hrycs
dc.subjectmikrotransakcecs
dc.subjectpc hrycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttwitch.tvcs
dc.subjectconsole gamesen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmicrotransactionsen
dc.subjectpc gamesen
dc.subjecttwitch.tven
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu PC a konzolových her s mikrotransakcemics
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the PC and Console Games Market with Microtransactionsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěch
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0589_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record