Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorOndřejková, Simona
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:42Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135661
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb ve Ski Areálu Synot – Kyčerka. Cílem práce je analyzovat a následně zhodnotit úroveň poskytovaných služeb. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. Teoretická východiska obsahují definice odborných termínů. V charakteristice trhu je popsáno prostředí lyžařského střediska. Metodika sběru dat detailně popisuje tvorbu dotazníku. Pomocí sestaveného dotazníku je vyhodnocena míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Závěrem jsou popsány zjištěné výsledky výzkumu, následné návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with a topic of quality of services provided in the Ski Resort Synot – Kyčerka. The aim of the thesis is to analyze and then evaluate the level of provided services. The thesis is divided into five main chapters. The theoretical background includes definitions of technical terms. The market characteristics describe the ski resort environment. The methodology of data collection describes in detail the creation of a questionnaire. The questionnaire is used to evaluate customer satisfaction with existing services. Finally, the research results, follow-up suggestions and recommendations are described.en
dc.format.extent2325275 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectski areálcs
dc.subjectservice marketing qualityen
dc.subjectquestioningen
dc.subjectresearchen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectski resorten
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami lyžařského střediskacs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Services of the Ski Resorten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisOND0199_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam