Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorSkubýová, Anežka
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:43Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135662
dc.description.abstractCelá diplomová práce je zaměřena na využití volného času dětí v odpoledních zájmových skupinách. Cílem práce je navrhnout akci, která splňuje kritéria Střediska volného času v Hodoníně. Zároveň uspokojuje potřeby rodičů tak, aby jejich děti po škole trávily volný čas smysluplně. Na dotazník byl použit kvalitativní marketingový výzkum. Na závěr byl vytvořen sportovně-taneční den pro děti a jejich rodiče.cs
dc.description.abstractThe whole diploma thesis is focused on the leisure time of children in afternoon interest groups. The aim of the thesis is to propose an event that meets the requirements of the Leisure Time Center in Hodonin. At the same time, it satisfies parents' needs so that their children spend meaningfully leisure time after school. Qualitative marketing research was used for the next questionnaire. At the end, a sports-dance day for children and their parents was created from all available data.en
dc.format.extent3873141 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecteventcs
dc.subjectděti a volný čascs
dc.subjectnávrh eventucs
dc.subjectvolnočasové střediskocs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectmarketing researchcs
dc.subjecteventen
dc.subjectchildren and free timeen
dc.subjectevent designen
dc.subjectleisure centreen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleNávrh eventu volnočasového střediskacs
dc.title.alternativeEvent Design of the Leisure Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTvardková, Dana
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSKU0058_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam