Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorZharkova, Irina
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:44Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135664
dc.description.abstractTématem bakalářské práce a zároveň i cílem je Analýza postojů k reklamě na sociálních sítích v Rusku. Práce je konkrétně zaměřená na reklamu, která se vyskytuje na sociální síti Instagram a ruské sociální síti VKontakte. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněna teoretická východiska reklamy na sociálních sítích, její druhy, psychologie reklamy, a internetový marketing. Dále v této části jsou popsané vybrané sociální sítí a jejich charakteristika. Praktická část obsahuje metodu shromažďování dat, techniku výběru respondentů, nástroj dotazování a analyzování sebraných dat. Byla použitá metoda elektronického dotazování. Z analýzy vyplývá, že většina dotazovaných uživatelů sociálních sítí v Rusku má negativní postoj k reklamě. V závěru práce byla navržena doporučení, která se týkají posílení kontrolování reklamních příspěvků a odkazů.cs
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis and its aim is the Attitude analysis to advertising on social networks in Russia. The work is specifically focused on advertising that occurs on the social network Instagram and the Russian social network VKontakte. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the theoretical basis of advertising on social networks, its types, psychology of advertising, and internet marketing. Furthermore, this section describes selected social networks and their characteristics. The practical part contains the method of data collection, the technique of respondent selection, the tool for querying and analyzing the collected data. The data was collected by electronic survey. The analysis shows that the majority of social networking users surveyed in Russia have a negative attitude to advertising. In the conclusion of the thesis have been proposed recommendations to enhance the control of advertising posts and links it contains.en
dc.format.extent3827358 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSociální sítícs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectruský trhcs
dc.subjectonline reklama.cs
dc.subjectSocial networksen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectRussian marketen
dc.subjectonline advertising.en
dc.titleAnalýza postojů k reklamě na sociálních sítích v Ruskucs
dc.title.alternativeAttitudes Analysis to Advertising on Social Networks in Russiaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZHA0021_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record