Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorBalická, Barbora
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:49Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135673
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním a postoji zákazníků na trhu mobilního bankovnictví. Cílem práce je na základě postojů navrhnout typologii zákazníků na trhu mobilního bankovnictví, kteří již mají zkušenosti s mobilním bankovnictvím a v současné době jej využívají. Pro naplnění cíle diplomové práce bylo provedeno elektronické dotazování. Analýza dat byla provedena pomocí faktorové a shlukové analýzy. Faktorová analýza zredukovala počet proměnných na 3 faktory. Pomocí shlukové analýzy byly vytvořeny 4 shluky. Čtyři nové typy zákazníků byly pojmenovány běžní uživatelé, důvěřiví inovátoři, obezřetní analytici a váhaví konzervativci.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with consumer behavior and attitudes of customers on the mobile banking market. The aim of the thesis is to propose a typology of customers on the mobile banking market, based on the attitudes of customers who already have experience with mobile banking and currently use it. In order to achieve the aim of the thesis, electronic questioning was performed. Data analysis was performed using factor and cluster analysis. Factor analysis reduced the number of variables to three factors. Four clusters were created by cluster analysis. Four new types of customers have been named common users, gullible innovators, prudent analysts and hesitant conservatives.en
dc.format.extent3455351 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologie zákazníkůcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmobilní bankovnictvícs
dc.subjectcustomer typologyen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectattitudesen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectmobile bankingen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu mobilního bankovnictvícs
dc.title.alternativeCustomer Typology on the Mobile Banking Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAL0147_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam