Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorWaliszewská, Lucie
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:49Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135674
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou postojů nakupujících na zahraničních e-shopech. Nakupování on-line je stále oblíbenější nejen v České republice, ale i v Evropě a po celém světě. Spotřebitelé nakupují na e-shopech zejména z důvodů většího výběru zboží a nižších cen. Sběr dat byl proveden pomocí elektronického dotazování, dotazník obsahoval celkem 16 otázek vytvořených metodou ABC. Následná analýza dat byla provedena v počítačovém programu IMB SPSS Statistics. Výzkumu se zúčastnilo 340 validních respondentů, se zastoupením 50,6 % mužů a 49,4 % žen. Více než 96 % respondentů má pozitivní zkušenosti s nákupem na zahraničních e-shopech, v největší míře nakupují oděvy či elektroniku a utratí průměrně za jednu objednávku částku do 500 Kč. Převážná většina respondentů nakupuje zboží z Číny a to především na e-shopech Aliexpress a eBay. Nejdůležitější jsou pro nakupující ověřenost e-shopu, cena zboží a předešlé vlastní zkušenosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor work is dealing with analysis of buyer’s attitudes towards foreign e-shops. On-line shopping is more and more popular not only in the Czech Republic but also in Europe and all over the world. Consumers are shopping on e-shops especially because of wider range of products and lower prices. Data collecting was realized through electronic questioning, the questionnaire contained 16 questions created using ABC method. Following analysis was realized in computer program IBM SPSS Statistics. On this research participated 340 valid respondents, represented by 50,6 % men and 49,4 % women. More than 96 % respondents have positive experiences with shopping on foreign e-shops, they mostly buy clothing or electronics and spend amount up to 500 CZK for one average order. The majority of respondents are buying goods from China, primarily on e-shops Aliexpress and eBay. For buyers are the most important verification of e-shop, product price and their own previous experiences.en
dc.format.extent1771932 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjecton-line nakupovánícs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectattitudesen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcustomeren
dc.subjecte-shopen
dc.subjecton-line shoppingen
dc.titleAnalýza postojů nakupujících na zahraničních e-shopechcs
dc.title.alternativeAnalysis of Buyer’s Attitudes towards Foreign E-shopsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2019-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWAL0073_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam