Show simple item record

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorKotásková, Markéta
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:53Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135680
dc.description.abstractTématem diplomové práce bylo měření spokojenosti zákazníků na trhu kování a doplňkových materiálů. Cílem práce bylo změřit zákaznickou spokojenost na B2B trhu s celkovými službami společnosti Démos trade, a. s. Zjišťování spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Jako nástroj sběru dat byl zvolen dotazník v elektronické podobě. Na základě analýzy dat a vyhodnocení výzkumu bylo zjištěno, že zákazníci jsou spíše spokojeni se společností Démos trade, a. s. Nejlépe hodnotili práci obchodních manažerů, především jejich ochotu a odbornost.cs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis was customer satisfaction measurement of furniture fittings and complementary materials market. The purpose of the diploma thesis was to measure customer satisfaction on the B2B market with the overall services of Démos trade, a. s. Customer satisfaction was determined through quantitative research. The form of collection for questionnaire was electronic analysis. Data was prepared using the SPSS program. The experience has shown that customers are rather satisfied with Démos trade, a. s. The best customers satisfaction was with the business Managers especially their willingness and expertise.en
dc.format.extent3927625 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectDémos tradecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectkovánícs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectnábytekcs
dc.subjectplošný materiálcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectB2Ben
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectfurnitureen
dc.subjectfurniture fittingsen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsheet materialen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na trhu kování a doplňkových materiálůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Furniture Fittings and Complementary Materials Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMrázková, Adéla
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOT0169_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record