Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorKonvičková, Markéta
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:05Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135704
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou pirátského chování na trhu hudby. Cílem této práce je identifikovat postoje a chování spotřebitelů vůči nelegálnímu stahování hudebního obsahu z internetu. Teoretická část je věnována vývoji trhu hudby a hudebních nosičů, dále pak popisuje nákupní chování spotřebitelů a také představuje stěžejní stahovací a streamovací portály. Praktická část obsahuje popis sběru dat kvantitativního výzkumu pro následnou analýzu pirátského chování na trhu hudby.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the analysis of pirate behavior in the music market. The aim of this work is to identify consumers' attitudes and behavior towards illegal downloading of music content from the Internet. The theoretical part is dedicated to the development of music and music market, then describes the consumer behaviour and also presents the main download and streaming portals. The practical part contains a description of quantitative research data collection for the subsequent analysis of pirate behavior in the music market.en
dc.format.extent11386401 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPirátské chování, pirátství, trh hudby, nelegální, stahování, internet, digitalizace, streamování, portál.cs
dc.subjectPirate behavior, piracy, music market, illegal, download, internet, digitization, streaming, portal.en
dc.titleAnalýza pirátského chování na trhu hudbycs
dc.title.alternativeAnalysis of Pirate Behaviour on the Music Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKON0216_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam