Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorPoštulka, Lukáš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:06Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135705
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu piva v mezinárodním kontextu. V rámci práce budou blíže zkoumány preference a nákupní chování spotřebitelů na českém a nizozemském trhu. Cílem práce bude identifikovat a popsat rozdíly v pivní kultuře České republiky a Nizozemska. A rovněž popsat, jak různé charakteristiky spotřebitelů ovlivňují jejich chování, motivy, nákup a spotřebu na trhu piva. Respondenti budou kromě zemí původu podrobeni také mezigeneračnímu srovnání, aby byly co nejpřesněji popsány vzorce chování respondentů, jako potenciální základ pro tvorbu marketingové strategie na trhu piva.cs
dc.description.abstractTopic of the diploma thesis is Analysis of Consumer Behavior on the Beer Market in the International Context. The aim of the work is to closely analyze preferences and purchasing behavior of consumers on the Czech and Dutch beer market. The aim of this work is also to identify and describe differences in a beer culture of the Czech republic and the Netherlands. Effort will be made in order to describe how different characteristics of consumers influence their behavior, motives, purchases and consumption on the different beer markets. Respondents will be also subjected to intergenerational comparsion in order to accurately describe patterns of behavior as a potential base for making conclusive marketing strategies on the beer market.en
dc.format.extent3125240 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmezinárodní kontextcs
dc.subjectmezinárodní srovnánícs
dc.subjectpivocs
dc.subjecttrh pivacs
dc.subjectpivní preferencecs
dc.subjectmezinárodní pivní trhcs
dc.subjectpivní kulturacs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectČeskocs
dc.subjectNizozemskocs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectinternational contexten
dc.subjectintenational comparsionen
dc.subjectbeeren
dc.subjectbeer marketen
dc.subjectbeer preferencesen
dc.subjectinternational beer marketen
dc.subjectbeer cultureen
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectCzechiaen
dc.subjectNetherlandsen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu piva v mezinárodním kontextucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior on the Beer Market in the International Contexten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPOS0149_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record