Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTománek, Petr
dc.contributor.authorStašová, Lucie
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:06Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135706
dc.description.abstractNáplní diplomové práce bylo představení třetího největšího města České republiky, Statutárního města Ostrava, jejího přírodního, kulturního, sportovního potenciálu. Výzkumnou otázkou bylo jak podpořit vnímání Ostravy z hlediska turismu a Prezentovat úlohu destinačního managementu - nástroje podpory rozvoje cestovního ruchu, jehož význam spočívá ve spolupráci a partnerství veřejného, soukromého, neziskového sektoru na národní, regionální a místní úrovni. Zaměření se na turisticky atraktivní produkt, s podporou krajských destinačních společností, které budují pozitivní obraz regionu a finančního zázemí na národní úrovni v podobě dotací na podporu turismu vede k udržitelnému rozvoji cestovního ruchu v destinaci. Bylo popsáno řízení a financování destinačního managementu v Ostravě. pomocí dotazníkového šetření, rozhovoru s odborníky na destinační management a korelací byly analyzovány silné a slabé stránky destinace a navrhnuta opatření spolu s možnostmi financování.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to introduce the third largest city of the Czech Republic, the Statutory City of Ostrava, its natural, cultural, sports potential. The research question was how to support the perception of Ostrava in terms of tourism and present the role of destination management - a tool to support the development of tourism, the importance of which lies in the cooperation, partnership of the public, private, non-profit sector at national, regional and local level. Focusing on an attractive tourist product, with the support of regional destination companies, which build a positive image of the region and financial background at the national level in the form of subsidies to support tourism, leads to sustainable tourism development in the destination. Management and financing of destination management in Ostrava was described. Through a questionnaire survey, interview with destination management and correlation experts, the strengths and weaknesses of the destination were analyzed and measures were proposed along with funding options.en
dc.format.extent2450460 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdestinační managementcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectregionální rozvojcs
dc.subjectdotační programcs
dc.subjectpodpora turistických informačních centercs
dc.subjectnávštěvnost turistických cílů, strategický plán rozvojecs
dc.subjectDestination managementen
dc.subjectTourismen
dc.subjectRegional developmenten
dc.subjectSubsidy programen
dc.subjectsupport for tourist information centersen
dc.subjectAttendance of Tourist Destinations, Strategic development planen
dc.titleDestinační management jako nástroj podpory cestovního ruchu v Ostravěcs
dc.title.alternativeDestination Management as a Tool for Tourism Promotion in Ostravaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimon, Jiří
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTA0441_EKF_N6202_6202T055_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam