Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorKoběrský, Michal
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:10Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135712
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza vnímání značky Harley-Davidson z pohledu české veřejnosti. Teoretická část diplomové práce popisuje charakteristiku značky Harley-Davidson. Dále jsou zde definovány teoretická východiska a také některé základní pojmy. V praktické části byl realizován výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazování. Hlavním nástrojem byl strukturovaný dotazník. Z poznatků, získaných z výzkumu, byly vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení, které by společnosti Harley-Davidson mohly napomoct nejen ke zvýšení její známosti a povědomí u obyvatel České republiky, ale také k získání nových zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to analyze the perception of the Harley-Davidson brand from the perspective of the Czech public. The theoretical part of the thesis describes the characteristics of the Harley-Davidson brand. There are also defined theoretical bases and some basic terms. In the practical part was realized the marketing research, which was carried out through electronic questioning. The main tool was a structured questionnaire. From the research were created suggestions and recommendations that could help Harley-Davidson not only increase its familiarity and awareness among Czech citizens, but also to gain new customers.en
dc.format.extent3755778 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHarley-Davidsoncs
dc.subjectmotocyklycs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjectmotocyklový průmyslcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectHarley-Davidsonen
dc.subjectmotorcyclesen
dc.subjectthe brand perceptionen
dc.subjectmotorcycle industryen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza vnímání značky na trhu motocyklůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Perception on the Motorcycle Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Ondřej
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOB0042_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam