Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorIvánek, Tomáš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:10Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135713
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu krátkodobých ubytovacích zařízení. Cílem diplomové práce je pomoct majitelům krátkodobých ubytovacích zařízení pochopit spotřebitelské postoje a chování a díky tomu vylepšit a optimalizovat jejich nabídku na tomto trhu. V charakteristické části je tento trh vymezen a jsou popsány základní distribuční kanály na tomto trhu. Práce vychází z marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu chování spotřebitelů na trhu krátkodobých ubytovacích zařízení, realizovaného prostřednictvím elektronického dotazníkového šetření. Na základě shromážděných dat byly navrženy jednotlivé návrhy a doporučení, které by mohly pomoct majitelům ubytování k zlepšení propagace jejich nabídky.cs
dc.description.abstractThis master thesis is focused on Analyse of Customer Behaviour on the Short-term Accomodation Market. The aim of the master thesis is to help owners of short term accomomodation facilities to understand consumer attitudes and behavior and to improve and optimize their offer on this market. The characteristic part of the master thesis defined this market and the basic distribution channels in this market are described too. The thesis is based on the marketing research focused on the analysis of consumer behavior in the market of short-term accommodation facilities, realized through electronic questionnaire survey. After the completing were the data collected and according to them have been given suggestions and recommendations, which could help owners of short term accomomodation facilities to improve promoting of their offers.en
dc.format.extent4203624 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza spotřebitelského chovánícs
dc.subjectkrátkodobé ubytovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectubytovací portálycs
dc.subjectOTAcs
dc.subjectanalysis of customer behaviouren
dc.subjectshort term accomodationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectaccomodation portalsen
dc.subjectOTAen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu krátkodobých ubytovacích zařízenícs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour on the Short-term Accomodation Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Ondřej
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisIVA0041_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam