Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorBrogowski, Dominik
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:30Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135760
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřena na zkoumání spotřebitelského chování na trhu sportovní obuvi. Hlavním cílem bylo navrhnutí typologie spotřebitelů, která odráží postoje a preference zákazníků trhu se sportovní obuví. Práce byla složena ze dvou stěžejních částí. První část se zabývala teoretickými východisky spotřebitelského chování a charakteristikou trhu se sportovní obuví. Praktickou část tvořil marketingový výzkum, který byl proveden na základě elektronického dotazování. Data byla následně analyzována. S využitím faktorové a shlukové analýzy, byla vytvořena typologie spotřebitelů, která obsahovala čtyři segmenty spotřebitelů(zvědavý sportovec, módní sportovec, online sportovec, příležitostný sportovec).cs
dc.description.abstractThe diploma thesis was focused on a reasearch of consumers' behaviour on a sport's footwear market. The main aim was to create a typology of consumers which reflects attitudes and preferences of footwear market customers. The thesis was composed of two fundamental parts. The first part dealt with theoretical resources of consumers' behaviour and characteristic of sport's footwear market. The practical part consisted of a marketing reasearch which was based on an online survey. The data was subsequently analyzed. The typology of consumers was created with the use of a factor and a cluster analysis and included four segments of consumers (a curious sportsman, a trendy sportsman, an online sportsman, an occasional sportsman).en
dc.format.extent3274027 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecttypologie spotřebitelůcs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumer typologyen
dc.subjectsporten
dc.subjectshoesen
dc.subjectmarket,branden
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu se značkovou sportovní obuvícs
dc.title.alternativeCustomer Typology in the Branded Sport Shoe Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Ondřej
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBRO0066_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam