Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorAmler, Aleš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:44Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135791
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků (klientů) s očním oddělením v Kyjově. Práce je rozdělena do jednotlivých částí. Nejprve na samotném začátku musela být vytyčena teoretická východiska pro následně možné měření spokojenosti. Určili jsme si co je to služba a jaké vlastnosti služby vůbec mají. Následně proběhla stručná charakteristika nemocnice Kyjov a jejího očního oddělení. Data v naší práci byla získána pomocí dotazníkového šetření. Dotazníky byly rozdány na očním oddělení v nemocnici Kyjov. Jednotlivé otázky z dotazníku byly analyzovány s využitím tabulek a grafů. Pomocí těchto dat pak byla určena celková spokojenost klientů s očním oddělením a byly dané návrhy na zvýšení dané spokojenosti.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is the measurement of customer satisfaction (clients) with ophthalmology department in Kyjov. The work is divided into individual parts. First, the theoretical basis for the subsequent satisfaction measurement had to be set out at the very beginning. We have determined what a service is and what service features they have. Subsequently there was a brief description of the Kyjov hospital and its ophthalmology department. Data in our work was obtained using a questionnaire survey. Questionnaires were distributed at the ophthalmology department at Kyjov Hospital. Individual questions from the questionnaire were analyzed using tables and graphs. This data was then used to determine the overall satisfaction of the clients with the ophthalmology department and suggestions were made to increase the satisfaction.en
dc.format.extent2315815 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectOční oddělenícs
dc.subjectZákaznícics
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectzdravotnictvícs
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectOphthalmologyen
dc.subjectCustomersen
dc.subjectServiceen
dc.subjectHealth serviceen
dc.titleMěření spokojenosti klientů očního oddělenícs
dc.title.alternativeMeasurement of Customer Satisfaction in the Ophthalmologyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markéta
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisAML0004_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam