Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorNovák, Mikuláš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:47Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135794
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingový mix fitness centra Eliot, které se nachází ve městě Hlučín a navrhnout jeho zefektivnění. V teoretické části je vysvětleno, jaké základní pojmy se týkají marketingového mixu a služeb. V praktické části byla provedena analýza na základě dotazníkového šetření a následná interpretace. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, které mohou pomoci fitness centru zlepšit své služby.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor thesis was to analyze the current marketing mix of the company fitness centre Eliot located in Hlučín and suggest better efficiency. The theoretical part explores the main concepts related to marketing mix and services. The application section is about analyzis based on questionnaire survey and following interpretation. In conclusion part are suggestions nad recommendations that might help fitness centre to improve their services.en
dc.format.extent3427894 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFitness centrumcs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectFitness centreen
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectServiceen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza marketingového mixu fitness centracs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix for Fitness Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markéta
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0465_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record