Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorStáhalíková, Alena
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:48Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135795
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo analyzovat nákupní prostředí společnosti SPORTISIMO s. r. o., přičemž pro výzkum byly vybrány dvě konkrétní prodejny této společnosti. Práce je složena z teoretické části, kde je přiblížen maloobchod, spotřebitelské chování, nákupní rozhodovací proces a nákupní prostředí maloobchodní prodejny. Nechybí zde ani seznámí s vybranou společností. Druhou částí této práce je část praktická, která obsahuje analýzu nákupního prostředí obou prodejen a jejich následné srovnání. Nakonec byly na základě výsledků analýzy vytvořeny návrhy a doporučení pro zlepšení obou vybraných prodejen.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to analyze the shopping environment of the company SPORTISIMO s. r. o. For the research were selected two specific SPORTISIMO outlets. The work is composed of a theoretical part, where are examined the retail trade, consumer behavior, purchase decision-making process and shopping environment retail stores. There are also acquainted with the selected company. The second part of this work is part of the practical, which includes an analysis of the shopping environment of both stores and their subsequent comparison. Finally, based on the results of the analysis, were created proposals and recommendations for the improvement of both the selected outlets.en
dc.format.extent3158003 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní prostředí, maloobchod, maloobchodní jednotka, nákupní proces, mystery shopping, sport, sportovní zboží, Sportisimocs
dc.subjectShopping environment, retail, retail unit, shopping process, mystery shopping, sports, sports goods, Sportisimoen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí maloobchodu se sportovním zbožímcs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis of the Sport Retail Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTA0431_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam