Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorMertová, Denisa
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:50Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135798
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce "Analýza marketingové komunikace energetické firmy na trhu koncových zákazníků" bylo analyzovat současnou marketingovou komunikaci energetické společnosti Lumius, spol. s. r. o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základní nástroje a nové trendy marketingového komunikačního mixu. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci této společnosti, a součástí práce je také dotazníkové šetření na základě kterého budou navrženy návrhy a doporučení pro tuto energetickou společnosti.cs
dc.description.abstractGoal of bachelor thesis "Marketing Communications Analysis of Energy Company on the B2C Market" was to analyze the current marketing communication of the energy company Lumius, spol. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes basic tools and new trends of marketing communication mix. The practical part analyzes the current marketing communication of this company and a part of the thesis is also a questionnaire based on which proposals and recommendations for this energy company will be proposed.en
dc.format.extent2676726 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectdirect marketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectinternetová komunikacecs
dc.subjectkomunikace na sociálních sítíchcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectvirální marketingcs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectinternet communicationen
dc.subjectcommunication on social mediaen
dc.subjectevent marketingen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace energetické firmy na trhu koncových zákazníkůcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Energy Company on the B2C Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markéta
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMER0079_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam