Show simple item record

dc.contributor.advisorLukoszová, Xenie
dc.contributor.authorHeinz, Michael
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:58Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135812
dc.description.abstractTématem diplomové práce je návrh a zpracování systému CRM v průmyslové prádelně. V první části práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice CRM. Také jsou vysvětleny jednotlivé metody, které pro analýzu a zpracování CRM budou zapotřebí, jako je například vícekriteriální analýza, QFD matice nebo ABC analýza. V praktické části jsou jednotlivé metody využity pro rozdělení zákazníků prádelny do skupin, dle jejich důležitosti pro podnik. Následně byla zpracována QFD matice, ze které se dále vycházelo při zjišťování požadavků zákazníků na poskytované služby. Součástí QFD matice bylo také určení jednotlivých kroků v procesu podniku a jejich vztahu k požadavků zákazníka. Zároveň se ohodnotila technická náročnost jednotlivých kroků procesu. Na základě těchto údajů bylo možné zpracovat návrhy procesů pro jednotlivé segmenty zákazníků, které jsou zobrazeny v přílohách jako vývojové diagramy. Na závěr byl zpracován komplexní systém, který automaticky zpracovává data a rozděluje zákazníky do aktuálních segmentů.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is the design and processing of the CRM system in the industrial laundry. The first part of the thesis explains the theoretical background related to CRM. Also, the individual methods that will be needed for analyzing and processing CRM are explained, such as multi-criteria analysis, QFD matrix or ABC analysis. In the practical part, the individual methods are used for the division of laundry customers into groups according to their importance for the company. Subsequently, the QFD matrix was elaborated, which was then used to determine customer requirements for provided services. Part of the QFD matrix was also the determination of individual steps in the business process and their relationship to customer requirements. At the same time, the technical demands of the individual steps of the process were evaluated. Based on these data, it was possible to create process designs for individual customer segments that are shown in flowcharts in the appendices. Finally, a comprehensive system was developed that automatically processes data and divides customers into current segments.en
dc.format.extent2255095 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectABC analýzacs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectB2Ccs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectQFD maticecs
dc.subjectvícekriteriální analýzacs
dc.subjectvývojový diagram.cs
dc.subjectABC analysisen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectB2Cen
dc.subjectCRMen
dc.subjectQFD matrixen
dc.subjectmulti-criteria analysisen
dc.subjectflowchart.en
dc.titleAnalýza a návrh systému CRM v průmyslové prádelněcs
dc.title.alternativeAnalysis and Design of CRM System in Industrial Laundryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSittová, Kateřina
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHEI0028_EKF_N6208_6208T020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record