Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorNovotný, Ondřej
dc.date.accessioned2019-06-26T04:25:59Z
dc.date.available2019-06-26T04:25:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135814
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o analýze image značky LC – jazykové školy, s.r.o. Společnost LC – jazyková škola, s.r.o. působí na českém trhu jazykových škol již od roku 2008. Své sídlo má ve městě Prostějov, kde jsou na trhu další dvě jazykové školy. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká je image LC – jazykové školy, s.r.o., o které služby je největší zájem a které faktory jsou pro zákazníka důležité při výběru jazykové školy. Pro sběr dat byla použita metoda kvantitativního výzkumu v podobě písemného dotazování. Z výzkumu vyplynulo, že image značky jazykové školy je spíše pozitivní, jelikož ji zákazníci považují za známou a cenově dostupnou. Na konci bakalářské práce jsou návrhy a doporučení pro LC – jazykovou školu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with image analysis of LC - language school, s.r.o. LC - Language School, s.r.o. has been operating on the Czech language school market since 2008. It has its headquarters in the town of Prostějov, where two more language schools are on the market. The main aim of this bachelor thesis is to find out what is the image of LC - language schools, s.r.o., which services are of greatest interest and which factors are important for the customer when choosing a language school. A method of quantitative research in the form of written questioning was used to collect data. Research has shown that the image of a language school brand is rather positive, as customers consider it familiar and affordable. At the end of the bachelor thesis there are suggestions and recommendations for LC - language school.en
dc.format.extent2922618 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectjazyková školacs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectbranden
dc.subjectimageen
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectlanguage schoolen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza image značky jazykové školycs
dc.title.alternativeBrand Image Analysis of the Language Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0416_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record