Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorVrtiel, Peter
dc.date.accessioned2019-06-26T04:26:02Z
dc.date.available2019-06-26T04:26:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135821
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení mediálního obrazu Moravskoslezského na základu Obsahové analýzy deníku Mladá fronta DNES. Druhá kapitola se zabývá především teorií tvorby image, marketingu měst a obcí. Třetí kapitola obsahuje geografické, politické a historické souvislosti Moravskoslezského kraje. Čtvrtá kapitola se zabývá teorií obsahové analýzy, základy výzkumu, jeho přípravou i realizací. V páté kapitole jsou popsány praktická východiska obsahové analýzy článků Mladé fronty DNES a jejich výsledky. Kapitola šestá je pojata jako praktická část, kdy byl sepsán úvodní článek, respondentům byly položeny anketní otázky, bylo sepsáno interview a v poslední část této kapitoly je obsažen fejeton.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to evaluate the media image of the Moravian-Silesian on the basis of the Content Analysis of the Mladá fronta DNES daily. The second chapter deals with the theory of image creation, marketing of towns and villages. The third chapter contains the geographical, political and historical context of the Moravian-Silesian Region. The fourth chapter deals with the theory of content analysis, the fundamentals of research, its preparation and implementation. The fifth chapter describes the practical bases of content analysis of Mladá fronta DNES articles and their results. Chapter Six is conceived as a practical part, when an introductory article was written, questionnaires were asked, interviews were written, and a column is included in the last part of this chapter.en
dc.format.extent1952502 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMoravskoslezský kraj, mediální obraz, imagecs
dc.subjectMoravian-Silesian Region, media image, imageen
dc.titleMediální obraz Moravskoslezského krajecs
dc.title.alternativeMedia Image of Moravia-Silesian Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKaňová, Iveta
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVRT0018_EKF_B6202_7202R020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam