Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorBařinka, Vojtěch
dc.date.accessioned2019-06-26T04:26:35Z
dc.date.available2019-06-26T04:26:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135869
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, který řetězec rychlého občerstvení na českém trhu má nejúčinnější komunikaci na svých sociálních sítích. Aplikačně-ověřovací část práce je rozdělena na sběr dat a vyhodnocení, obsahovou analýzu a dotazníkové šetření. Sběr dat probíhal týdně po dobu 8 týdnu na Facebooku, Instagramu a YouTube a sledovány byly řetězce McDonald’s, Kentucky Fried Chicken, Burger King a Subway. Dotazníkové šetření vyplnilo 270 respondentů. V závěru práce je přiložen i konkrétní návrh komunikace na jeden týden.cs
dc.description.abstractAim of this bachelor thesis is to find out which fast food chain on Czech market uses the most effective social network communication. The part which deals with application and confirmation is divided into three segments: data collection and analysis, content analysis, and questionnaire survey. Data of four fast food chains - McDonald’s, Kentucky Fried Chicken, Burger King and Subway have been collected weekly in 8 weeks. 270 respondents completed the online questionnaire survey. At the end of this thesis, specific draft of social network communication for one week is described.en
dc.format.extent5690925 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsociální mediacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectrychlé občerstvenícs
dc.subjectkomunikace na sociálních sítíchcs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectinterneten
dc.subjectfast fooden
dc.subjectcommunication on social networksen
dc.subjectcontent analysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace řetězců rychlého občerstvení na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeAnalysing the Social Media Marketing Communication of Fast Food Chainsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAR0519_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record