Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorFilipová, Veronika
dc.date.accessioned2019-06-26T04:26:36Z
dc.date.available2019-06-26T04:26:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135872
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na fenomén influencerů v souvislosti s influencer marketingem. Klade si za cíl analyzovat vliv influencerů na spotřebitelské chování lidí obecně, ale i v souvislosti se stravováním lidí. Nejdříve jsou v této práci vymezena teoretická východiska spotřebitelského chování a poté je charakterizován influencer marketing. Pro praktickou část práce byla získána primární data pomocí elektronického dotazování, která byla dále zpracována v statistickém programu IBM SPSS Statistics pomocí třídění dat prvního i druhého stupně, a také pomocí testovací analýzy závislostí ANOVA a korelačních koeficientů pro zjištění míry závislostí. Výsledky výzkumu ukázaly, že influenceři mají vliv na spotřebitelské chování lidí, kteří dávají na jejich doporučení, nakupují a vyhledávají díky nim více informací o produktech a službách.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the influencer phenomenon in connection with influencer marketing. The purpose of this thesis is to analyze the influence of influencers on consumer behavior in general and in feeding. The first chapter describes the theoretical basis of consumer behavior and than is characterized influencer marketing. The primary data for the practical part of the thesis was obtained by electronic interrogation, which was further processed in the IBM SPSS Statistics statistical program using first and second degree data sorting, and also ANOVA testing and correlation coefficients test to determine the dependence rate. Research results have shown that influencers have an impact on consumer behavior, people make recommendations, buy, and search for products and services.en
dc.format.extent3410265 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInfluencercs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectConsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleAnalýza vlivu influencerů na spotřebitelské chovánícs
dc.title.alternativeAnalysis of Influencers´ Impact on Consumer Behaviouren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petr
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFIL0112_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam