Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorRovenský, Aleš
dc.date.accessioned2019-09-26T07:33:53Z
dc.date.available2019-09-26T07:33:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138589
dc.description.abstractTématem diplomové práce je mezigenerační komparace využívání finančních produktů v praxi, zaměřené konkrétně na generace X, Y a Z. V první části diplomové práce jsou představeny metody sběru dat a následně uvedeny metodiky, které byly v práci použity. Dále jsou popsány finanční produkty, jejich význam a struktura. Následuje popis jednotlivých generací a jejich rozlišnosti. V kapitole prezentace společnosti je představena společnost v jejíž součinnosti je diplomová práce tvořena, včetně srovnání celého finančního trhu s touto konkrétní společností za rok 2018. V šesté kapitole je popsána analýza chování spotřebitelů ve zkoumané oblasti, která byla zjištěna z dotazníkového šetření, který je následně porovnám s reálnými daty ze společnosti. Na závěr je vyhodnocení analýzy, návrhy a doporučení pro finanční poradce, které by mělo přispět k širší a kvalitnější nabídce služeb pro klienty dle potřeb jednotlivých generacích.cs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is the intergenerational comparison of the use of financial products in practice, focused specifically on generations X, Y and Z. In the first part of the diploma thesis are presented methods of data collection and subsequently the methodologies that were used in this diploma thesis. Next, financial products, their meaning and structure are described. The following is a description of the generations and their differences. In the chapter of the presentation of the company is presented a company in whose cooperation the diploma thesis is created, including a comparison of the entire financial market with this particular company for 2018. The sixth chapter describes the analysis of consumer behavior in the area examined, which was found in the questionnaire survey, which is subsequently I compare it with real company data. In conclusion, the analysis, suggestions and recommendations for financial advisors, which should contribute to a wider and better offer of services to clients according to the needs of individual generations.en
dc.format.extent3115773 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfinanční produktycs
dc.subjectfinanční poradenstvícs
dc.subjectgenerace X, Y, Zcs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectfinancial productsen
dc.subjectfinancial adviceen
dc.subjectgeneration X, Y, Zen
dc.subjectcomparisonen
dc.titleMezigenerační komparace využívání finančních produktů v praxics
dc.title.alternativeIntergenerational Comparison of the Use of Financial Products in Practiceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKačmarčík, Lukáš
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisROV0009_EKF_N6208_6208T037_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam