Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorHolíková, Klaudie
dc.date.accessioned2019-09-26T07:33:55Z
dc.date.available2019-09-26T07:33:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138594
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu pochutin, která pojednává o spotřebitelském chování na trhu s bramborovými chipsy. V teoretické části je popsán význam spotřebitelského chování, analýza mezoprostředí a makroprostředí trhu. V praktické části je provedena analýza prostřednictvím dotazníkového šetření. Zjištěné poznatky jsou zhodnoceny a na jejich základech jsou navrženy a doporučeny strategie pro výrobce a prodejce.cs
dc.description.abstractThe object of Bachelor thesis is Consumer Behavior Analysis on the snack market which evaluation of Consumer Behavior on the potato chips market. In theoretical part are descibed value of Consumer behavior, analysis of micro-enviroment and macro-enviroment market. In practical part, the analysis is done through a questionnaire survey. The findings are reviewed and strategies for manufacturers and vendors are designed and recommended.en
dc.format.extent8247493 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttrh pochutincs
dc.subjectbramborové chipsycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectConsumer Behavioren
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectsnack marketen
dc.subjectpotato chipsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s pochutinamics
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Snack Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2019-08-28
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOL0363_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam