Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorSarbash, Anton
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:01Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138608
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry. Cílem práce je analyzovat, jak se uživatelé počítačové online hry Dota 2 chovají při nákupu virtuálního zboží, identifikovat chování spotřebitelů České republiky a Ukrajiny, jejich chování porovnat a zjistit rozdíly mezí těmito státy. Analýzy se zaměřily především na faktory, které ovlivňují to, proč spotřebitelé virtuální obsah nakupují nebo nenakupují, co je ovlivňuje při nákupu a co je důležité pro spotřebitele při nákupu virtuálního zboží. Jako hlavní zdroj informací byla použitá primární data, která byla získaná kvantitativní metodou pomocí elektronického online dotazování. Data z provedeného výzkumu byla použita k popisu rozdílů nákupního chování obou zemí. Na základě výsledků výzkumu byly nalezeny nepatrné rozdíly mezi Ukrajinou a Českou republikou. Ukrajinská ekonomická situace je mnohem horší než česká a proto čeští hráče nakupují virtuální obsah více, než ukrajinští. Uživatelé hry Dota 2 především preferují nákup setů oblečení pro hrdiny.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the topic of consumers’ behavior analysis of online PC game players. The aim of this thesis is to analyze the way the users of online PC game Dota 2 behave during virtual shopping, identify behavior of Czech and Ukrainian consumers, compare it and find the differences between these two countries. The analysis focuses on factors influencing the reasons why consumers shop or don’t shop for virtual goods, what influences the consumers and what they consider to be important when shopping. The main source of information is acquired by quantitative research via electronic questionnaire. The data acquired from the research are used for description of the difference between consumers’ behavior of the two countries. The research result shows only subtle difference between Czech and Ukrainian consumers’ behavior. The Ukrainian economical situation is worse than the Czech one, therefore Czech consumers tend to buy more virtual goods than the Ukrainians. The consumers of Dota 2 prefer shopping for heroes’ sets of clothes.en
dc.format.extent2170119 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDota 2cs
dc.subjecte-sportcs
dc.subjectMOBA (Multiplayer Online Battle Arena)cs
dc.subjectměření síly závislostics
dc.subjectpočítačová hracs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectDota 2en
dc.subjecte-sporten
dc.subjectforce measuring dependencyen
dc.subjectMOBA (Multiplayer Online Battle Arena)en
dc.subjectPC gameen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hrycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Online PC Game Playersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePruchnická, Leona
dc.date.accepted2019-08-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSAR0073_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam