dc.contributor.advisor | Kozáková, Pavlína | |
dc.contributor.author | Sarbash, Anton | |
dc.date.accessioned | 2019-09-26T07:34:01Z | |
dc.date.available | 2019-09-26T07:34:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/138608 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce je Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry. Cílem práce je analyzovat, jak se uživatelé počítačové online hry Dota 2 chovají při nákupu virtuálního zboží, identifikovat chování spotřebitelů České republiky a Ukrajiny, jejich chování porovnat a zjistit rozdíly mezí těmito státy. Analýzy se zaměřily především na faktory, které ovlivňují to, proč spotřebitelé virtuální obsah nakupují nebo nenakupují, co je ovlivňuje při nákupu a co je důležité pro spotřebitele při nákupu virtuálního zboží. Jako hlavní zdroj informací byla použitá primární data, která byla získaná kvantitativní metodou pomocí elektronického online dotazování. Data z provedeného výzkumu byla použita k popisu rozdílů nákupního chování obou zemí. Na základě výsledků výzkumu byly nalezeny nepatrné rozdíly mezi Ukrajinou a Českou republikou. Ukrajinská ekonomická situace je mnohem horší než česká a proto čeští hráče nakupují virtuální obsah více, než ukrajinští. Uživatelé hry Dota 2 především preferují nákup setů oblečení pro hrdiny. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis focuses on the topic of consumers’ behavior analysis of online PC game players. The aim of this thesis is to analyze the way the users of online PC game Dota 2 behave during virtual shopping, identify behavior of Czech and Ukrainian consumers, compare it and find the differences between these two countries. The analysis focuses on factors influencing the reasons why consumers shop or don’t shop for virtual goods, what influences the consumers and what they consider to be important when shopping. The main source of information is acquired by quantitative research via electronic questionnaire. The data acquired from the research are used for description of the difference between consumers’ behavior of the two countries. The research result shows only subtle difference between Czech and Ukrainian consumers’ behavior. The Ukrainian economical situation is worse than the Czech one, therefore Czech consumers tend to buy more virtual goods than the Ukrainians. The consumers of Dota 2 prefer shopping for heroes’ sets of clothes. | en |
dc.format.extent | 2170119 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Dota 2 | cs |
dc.subject | e-sport | cs |
dc.subject | MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) | cs |
dc.subject | měření síly závislosti | cs |
dc.subject | počítačová hra | cs |
dc.subject | spotřebitel | cs |
dc.subject | spotřebitelské chování | cs |
dc.subject | consumer | en |
dc.subject | consumer behavior | en |
dc.subject | Dota 2 | en |
dc.subject | e-sport | en |
dc.subject | force measuring dependency | en |
dc.subject | MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) | en |
dc.subject | PC game | en |
dc.title | Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry | cs |
dc.title.alternative | Consumer Behaviour Analysis of Online PC Game Players | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Pruchnická, Leona | |
dc.date.accepted | 2019-08-28 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | SAR0073_EKF_N6208_6208T062_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |