Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorKubiena, Richard
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:08Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138623
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingovou analýzu produktů vybrané finanční společnosti. Vybrané bankovní instituce jsou Česká spořitelna, a.s., Air Bank a.s., Equa bank, a.s. a ČSOB, a.s. Práce je rozdělena do 6 kapitol, přičemž první kapitola je úvod a šestá kapitola je závěr. V teoretické části je popsán produkt spolu s metodami produktového řízení. V závěru praktické části dávám návrhy na základě zjištěné analýzy. Metody použité v bakalářské práci je metoda BCG a dotazník.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the marketing analysis of the selected financial company. The following bank institutions have been selected: Česká spořitelna, a.s.,Air bank a.s., Equa bank, a.s.and ČSOB, a.s. The thesis is divided into the six chapters.The first chapter is the introduction and sixth one concludes it. Second chapter is the characteristics of the selected banks. The third chapter describes product and methods of the research. The theoretical part describes the product itself together with the methods of product managment. At the end of the practical part I propose some possible improvements related to campany strategy based on the questionnaire analysis. The method used in the thesis is BCG matrix.en
dc.format.extent4001188 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová analýza, finanční produkt, BCG metoda, řízení produktu, finanční společnostics
dc.subjectMarketing analysis, financial product, BCG Matrix, Product management, financial companiesen
dc.titleMarketingová analýza produktů finanční společnostics
dc.title.alternativeMarketing Analysis of the Financial Company Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2019-08-28
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUB0487_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam