Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorMajorošová, Natálie
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:18Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138649
dc.description.abstractTéma této bakalářské práce je „Měření spokojenosti návštěvníka hudebního festivalu. Cílem této práce bylo zjistit, zda jsou návštěvníci spokojeni s jednotlivými atributy na festivalu a důvody nezúčastnění se na festivalu. První část práce popisuje teoretická východiska měření spokojenosti zákazníka a charakteristiku hudebního festivalu Colours of Ostrava. Do druhé části práce patří metodika shromažďování dat, zhodnocení výsledků šetření a poté návrhy a doporučení pro tento festival.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor’s thesis is „Measuring of visitor’s satisfaction at music festival". The goal of fhis thesis was to find whether the visitors are satisfied with individual attributes at festival and reasons for not attending the festival. The First part of the thesis describes the theoretical starting points of measuring of customer's satisfaction and the characteristic of the Colours of Ostrava music festival. The second part of the thesis includes data collection methodology, results of surveys and recommendations for this festival.en
dc.format.extent3381190 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjecthudební festivalcs
dc.subjectvisitor’s satisfactionen
dc.subjectmeasuring of visitor’s satisfactionen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectthe marketing mixen
dc.subjectthe marketing environmenten
dc.subjectmusic festivalen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků hudebního festivalucs
dc.title.alternativeVisitor Satisfaction Measurement of Music Festivalen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAJ0116_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam