Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorBodláková, Kateřina
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:28Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138673
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá testováním loga realitní kanceláře. V diplomové práci je nejprve charakterizovaná společnost a její služby. Následně jsou popsána teoretická východiska značky a testování loga. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda veřejnost ve Frýdku-Místku logo poznává a jak na ni působí. Byl proveden výzkum metodou osobního dotazování. Na základě analýzy výsledků výzkumu byly navrženy úpravy loga (redesign) a marketingová komunikace loga.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with testing the logo of the real estate agency. In diploma thesis is characteristic of company and its services. Subsequently, the theoretical basis of the brand and the logo testing are described. The aim of this thesis was to find out whether the public in Frýdek-Místek recognizes the logo and how it operates. Research was conducted using the method of personal interviewing. Based on the analysis of the research results, modifications to the logo (redesign) and its marketing communication were proposed.en
dc.format.extent4410087 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlogocs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectdesign logacs
dc.subjecttestování logacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectrealitní kancelářcs
dc.subjectlogoen
dc.subjectbranden
dc.subjectlogo designen
dc.subjectlogo testingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectreal estateen
dc.titleTestování loga realitní kancelářecs
dc.title.alternativeTesting of Real Estate Company´s Logoen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2019-08-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBOD0026_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam