Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorFabíková, Zlatomíra
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:33Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138687
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zanalyzovat, jakým chováním se čeští spotřebitelé vyznačují na trhu čajů. Zjišťovali jsme jejich osobní preference týkající se způsobu konzumace čaje a vlivy, které na ně působí při výběru a koupi čaje. Pomocí dotazníkového šetření byla nasbírána potřebná data, na kterých jsme následně provedli analýzu. Z výsledků výzkumu se mimo jiné ukázalo, že čaj pije naprostá většina Čechů. Také existují rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu čajů na základě pohlaví, věku, ekonomického statusu, povolání a dalších charakteristik respondentů. Výsledky analýzy nám umožnily navrhnout doporučení určená výrobcům a prodejcům na českém trhu čajů.cs
dc.description.abstractThe purpose of this thesis was to analyze how the Czech consumers behave on the tea market. We were trying to find out their personal preferences regarding the tea consumption and what influences their decision making and the purchase of tea. Through a survey, we collected important data for the analysis. Besides other things, the results of the research showed that the sheer majority of Czechs drinks tea. There are also differences in the consumer behavior on the tea market based on sex, age, economical status, profession and other characterstics of the respondents. Thanks to the results of the analysis we were able to suggest recommendations for producers and sellers on the Czech tea market.en
dc.format.extent2996808 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjecttrh čajůcs
dc.subjectčajcs
dc.subjectpotravinycs
dc.subjectprodukce čajecs
dc.subjectspotřeba čajecs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectmarketen
dc.subjecttea marketen
dc.subjectteaen
dc.subjectfoodstuffsen
dc.subjecttea productionen
dc.subjecttea consumptionen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu čajůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Tea Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2019-08-28
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFAB0039_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam