Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorKnoflíček, Lukáš
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:34Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138689
dc.description.abstractTématem diplomové práce je optimalizace PPC kampaní a jejich vliv na řízení firmy. Cílem práce je na základě analýzy PPC kampaní za roky 2017 a 2018 poskytnout managementu firmy návrhy, jak dosáhnout předem stanovených cílů. Data, na kterých byla analýza prováděna byla poskytnuta systémy Google Ads a Sklik. Analýza výkonnosti je provedena v rámci celých systému Ads a Sklik a následně na jednotlivých nástrojích PPC reklamy. V závěru práce byly společnosti poskytnuty tři návrhy, jak v rámci PPC kampaní dosáhnout naplnění cílů na získání nových zákazníků a udržení stanoveného podílu nákladů na obratu.cs
dc.description.abstractThe main focus of this dissertation is optimization of the PPC campaigns and its influence on managing a business. The goal of this dissertation is, based on analysis of the PPC campaigns from the years of 2017 and 2018, to provide suggestions to the business' management how to accomplish their set goals. Data, on which was the analysis made was provided by Google Ads and Sklik systems. The analysis of efficiency was done within entire systems of Ads and Sklik, followed by individual implements of the PPC advertisement. In the end of this dissertation, three suggestions were made to the business company, how to help reaching goals to gain new customers and maintain a fixed share of turnover costs by using PPC.en
dc.format.extent5917219 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGoogle Adscs
dc.subjectinternetová reklamacs
dc.subjectkampaňcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectpay per clickcs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectSklikcs
dc.subjectGoogle Adsen
dc.subjectinternet advertisingen
dc.subjectcampaignen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectoptimalizationen
dc.subjectpay per clicken
dc.subjectPPCen
dc.subjectSkliken
dc.titleOptimalizace PPC kampaní a její vliv na řízení firmycs
dc.title.alternativePPC Campaigns Optimization and Its Influence on Firm's Managementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKahánek, Vít
dc.date.accepted2019-08-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKNO0053_EKF_N6208_6208T037_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam