Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorMynarčík, Patrik
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:35Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138692
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat konkurenční pozici energetických nápojů v maloobchodních jednotkách se zaměřením na značku Monster Energy, a na základě pozorování sestavit návrhy pro eliminaci případných nedostatků a zvýšení konkurenceschopnosti. Výsledkem návrhu by měla být úprava oblastí díky kterým by se společnosti značky Monster mohla zdokonalovat, a tím posílit svou konkurenční pozicics
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze the competitive position of energy drinks in retail outlets with a focus on the Monster Energy brand, and to make suggestions to eliminate potential gaps and increase competitiveness based on observations. The design should result to be an adjustment area to make Monster companies better, thereby strengthening their competitive position.en
dc.format.extent3378799 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEnergetické nápojecs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectmaloobchodní jednotkycs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjectEnergy drinksen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectretail outletsen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice energetických nápojů v maloobchoděcs
dc.title.alternativeCompetitive Position Analysis of the Energy Drinks in the Retail Outletsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2019-08-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMYN0014_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam