Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorVidová, Denisa
dc.date.accessioned2019-09-26T07:34:39Z
dc.date.available2019-09-26T07:34:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/138703
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou reklamních kampaní na sociální síti Facebook. V práci jsou nejprve charakterizovány nejpoužívanější sociální sítě a celý proces vytváření reklamních kampaní. Práce se dále zabývá popisem vybraných trhů a jejich mikro a makro prostředí. Hlavním cílem bylo analyzovat úspěšnost reklam a určit vhodné kampaně pro trhy. Data byla sbírána metodou automatizovaného sběru dat prostřednictvím Google Analytics, Facebook Business Manageru a Správce reklam. Analýzou byly vyhodnoceny efektivní formy reklam a pomocí výsledků byla navrhnuta doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of advertising campaigns on the social network Facebook. Firstly, the thesis describes the most used social networks and the whole process of creating advertising campaigns. The thesis also deals with the description of selected markets and their micro and macro environment. The main goal was to analyze the success of ads and identify appropriate campaigns for markets. The data was collected by the method of automated data collection through Google Analytics, Facebook Business Manager and Ad Manager and subsequently analyzed. The analysis assessed effective forms of advertising and recommendations were made using results.en
dc.format.extent4230968 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza reklamcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectanalýza výkonnostics
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectonline reklamacs
dc.subjectanalysis of advertisementen
dc.subjectfacebooken
dc.subjectsocial networken
dc.subjectanalysis of the performanceen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectonline advertisingen
dc.titleAnalýza výkonnosti reklamních kampaní na Facebookucs
dc.title.alternativeAnalysing the Efficiency of Advertising Campaings on Facebooken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petr
dc.date.accepted2019-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVID0047_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam