Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacurová, Pavla
dc.contributor.authorMatoušková, Renata
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:07Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139684
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky ve vybraném výrobním podniku. Každý zákazník přináší firmě jinou hodnotu a firma by měla vědět, jakou hodnotu jí který zákazník přináší. Cílem práce je analyzovat portfolio zákazníků a na základě jejího výsledku navrhnout změny přístupu k zákazníkům a doporučit metody další spolupráce. Zákazníci jsou metodou Paretovy analýzy na základě velikosti jejich podílů na celkovém obratu rozděleni do tří skupin (klíčoví, významní a málo významní). Vzhledem k největší významnosti zákazníků klíčových je následná analýza zacílena právě na tuto skupinu. V návaznosti na analytickou část jsou navrženy změny přístupu k jednotlivým zákaznickým skupinám. Tyto změny by upevnily stávající a podpořily budoucí vztahy mezi podnikem a odběrateli. Návrhy změn v celkovém přístupu k zákazníkům mohou zvýšit atraktivnost podniku na trhu a přispět k objevování jak nových zákazníků, tak nových trhů.cs
dc.description.abstractThe thesis focuses on customer relationship management in a selected manufacturing company. Every customer brings a different value to the company and the company should know what value each customer brings to it. The aim of the Study is to analyze the customers portfolio and based on its results to suggest changes in the approach to customers and recommend methods of further cooperation. Based on the size of their shares in total turnover the customers are divided into three groups (key, significant and insignificant) using the Pareto‘s analysis method. Due to the greatest importance of key customers, the subsequent analysis is focused on this group. Following the analytical part, changes in the approach to individual customer groups are proposed. These changes would strengthen existing and support future relationships between company and customers. Proposals for changes in the overall approach to customers can increase the company's attractiveness in the market and contribute to the discovery of new customers and new markets.en
dc.format.extent2364193 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectSegmentace zákazníkůcs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectAnalýza zákazníkůcs
dc.subjectParetova analýzacs
dc.subjectZákaznický servis.cs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectCustomer Segmentationen
dc.subjectCRMen
dc.subjectCustomer Analysisen
dc.subjectPareto Analysisen
dc.subjectCustomer Service.en
dc.titleAnalýza portfolia zákazníků a návrh diferenciace vztahů k zákazníkůmcs
dc.title.alternativeAnalysis of Customers Portfolio and Proposal for Differentiation of Relations to Customersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZimmermannová, Kateřina
dc.date.accepted2020-06-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAT0310_EKF_N6208_6208T020_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam