Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorKarasová, Natálie
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:09Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139687
dc.description.abstractV této bakalářské práci bylo analyzováno nákupní chování na trhu s jezdeckými potřebami. Dále byly zpracovány návrhy pro potencionální i stálé prodejce jezdeckých potřeb. První, čili teoretická část, popisuje teoretická východiska nákupního chování a dále také charakteristiku trhu jezdeckých potřeb pro základní orientaci na tomto trhu. Součástí byla metodika shromážďování dat a to jak přípravná, tak realizační část. V praktické části bakalářské práce byly jednotlivě vyhodnoceny všechny otázky dotazníku, včetně různých závislostí. V závěru bakalářské práce byly navrhnuty doporučení pro jezdecké potřeby.cs
dc.description.abstractIn this bachelor thesis was analyzed consumer behaviour on the riding equipment market. Further were processed drafts for potential and constant vendors of riding equipment. The theoretic part describes theoretic basis of consumer behaviour and furthermore characteristic of the riding equipment market for the basic orientation on this market. Another part was also methodology of gathering information not only preparative but implementation too. In the practical part of the bachelor thesis were evaluated all the questions from the questionnaire including different dependencies. In the epilog of the bachelor thesis were suggested recommendations for the riding equipment.en
dc.format.extent3375701 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectjezdecké potřebycs
dc.subjectjezdectvícs
dc.subjectnákup jezdeckých potřebcs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectriding equipmenten
dc.subjecthorse ridingen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu jezdeckých potřebcs
dc.title.alternativeBuying Behavior Analysis on the Riding Equipments Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2020-07-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAR0181_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam