Show simple item record

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorMichálková, Michaela
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:10Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139688
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování na trhu potravin. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit a popsat chování zákazníků při nákupu potravin. Cílem výzkumu je analyzovat nákupní chování na trhu potravin. K vedlejším cílům patřilo specifikovat faktory, které nákupní chování ovlivňují. Hlavním zdrojem byly data, která byla získána dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků výzkumu byly stanoveny návrhy a doporučení, které by mohly inspirovat prodejce potravin a tím přispět k vyšší spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the Analysis of Shopping Behaviour on the Food Market. The main goal of this bachelor thesis is to find out and describe the behavior of customers when buying food. The aim of the research is to analyze the shopping behavior in the food market. One of the secondary goals was to specify the factors that influence shopping behavior. The main source of information were the primary data obtained by questionnaire survey. On the basis of the research results, the suggestions and recommendations were determined which might serve as inspiration for the food retailers and thus contribute to higher customer satisfaciton.en
dc.format.extent3324830 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectpotravinycs
dc.subjecttrh potravincs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectShopping behaviouren
dc.subjectfooden
dc.subjectfood marketen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu potravincs
dc.title.alternativeAnalysis of Shopping Behaviour on the Food Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHalíková, Petra
dc.date.accepted2020-07-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMIC0355_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record