Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorHellebrandová, Lucie
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:14Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139700
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování veganů. Cílem bylo zjistit, jaké potraviny vegané nakupují, kde a jak se při nákupu rozhodují, co je vedlo k veganskému stravování a jaké další chování je pro ně charakteristické. Práce popisuje teoretická východiska spotřebitelského chování i charakteristiku trhu veganských potravin. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum na vzorku 412 respondentů, jehož výstupy pomohly dotvořit celkovou analýzu. Na základě všech výstupů byly vytvořeny návrhy a doporučení pro marketingovou komunikaci, distribuci a také produktové návrhy.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is the analysis of consumer behavior of vegans. The aim was to find out what foods vegans buy, where they buy them and how they make shopping decisions, why they started eating like vegans and what other behavior is characteristic for them. The thesis describes the theoretical basis of consumer behavior and the characteristics of the vegan food market. As part of the work, marketing research was conducted on a sample of 412 respondents. The research outputs helped to complete the overall analysis. Proposals and recommendations were created based on all outputs for marketing communication, distribution and also product proposals.en
dc.format.extent3860720 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectveganstvícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectstravování, spotřebitelské chovánícs
dc.subjectcharakteristika trhucs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectveganismen
dc.subjectanalysisen
dc.subjecteating habits, consumer behavioren
dc.subjectmarket characteristicsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování veganůcs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Analysis of Vegansen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2020-07-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHEL0067_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam