Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorGruszková, Aneta
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:21Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139716
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu sdíleného ubytování. V teoretické části je definováno spotřebitelské chování a faktory, které jej ovlivňují, sdílená ekonomika a sdílené ubytování. Následuje charakteristika trhu sdíleného ubytování, společnost Airbnb a problematika sdíleného ubytování. Praktická část obsahuje metodiku sběru dat a analýzu výsledků výzkumu získaných pomocí dotazníkového šetření. Cílem bylo analyzovat chování uživatelů sdíleného ubytování z řad Generace Y a Z, zjistit, zdali jsou rozdíly mezi generacemi a jaké jsou důvody nevyužití sdíleného ubytování. Na základě výsledků výzkumu byly vytvořeny návrhy a doporučení pro poskytovatele, zprostředkovatele i uživatele sdíleného ubytování.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on the consumer behaviour analysis on the Peer-to-Peer Accommodation Market. In the theoretical part the consumer behaviour and factors influencing consumer behaviour, sharing ecnomy and peer-to-peer accommodation is defined. This part also includes the characteristic of the peer-to-peer accommodation market, Airbnb company and problems associated with the peer-to-peer accommodation. The practical part is dedicated to the data collection methods and analysis of results. Data were obtained from a sample questionnaire survey. The aim of this diploma thesis is to analyze behaviour of peer-to-peer accommodation users of Generation Y and Z, to find out about the differences of generations and reasons for not using peer-to-peer accommodation. Based on survey results, recommendations are designed to help peer-to-peer accommodation providers, facilitators and users.en
dc.format.extent3353152 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsdílené ubytovánícs
dc.subjectP2P ubytovánícs
dc.subjectanalýza spotřebitelského chovánícs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectGenerace Zcs
dc.subjectAirbnbcs
dc.subjectpeer-to-peer accommodationen
dc.subjectP2P accommodationen
dc.subjectconsumer behaviour analysisen
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjectAirbnben
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu sdíleného ubytovánícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Peer-to-Peer Accommodation Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2020-06-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGRU0058_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam