Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorFolwarczná, Lenka
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:28Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139734
dc.description.abstractDiplomová práce Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitele se zabývá ekologickou kampaní Konec doby klecové a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů na trhu s živočišnými produkty. Cílem diplomové práce bylo provedení analýzy vlivu kampaně Konec doby klecové na nákupní chování spotřebitele na trhu s živočišnými produkty s dílčími cíli vytvoření typologie spotřebitelů, vymezení faktorů ovlivňující nákup živočišných produktů a znalosti kampaně. Data pro výzkum byla shromážděna on-line dotazníkovou formou. V rámci analýzy dat byla provedena faktorová, shluková analýza, logistická a ordinální regrese. Z výsledků práce lze usoudit, že kampaň je mezi spotřebiteli dobře známá a pozitivní vliv má na necelou polovinu spotřebitelů. Ovlivněni jsou zejména spotřebitelé ve věku 37-49 let. Nejčastější změnou v nákupním chování je přechod z vajec z klecových chovů na vejce z chovů alternativních.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis Analysis of Influence of Non-profit Marketing Campaigns on Consumers’ Purchase Behaviour deals with an environmental campaign End of cage age and its influence on consumers’ purchase behaviour on the animal products market. The objective of the thesis was to perform an analysis of the influence of the campaign End of cage age on consumers’ behaviour on the animal products market, with sub-objectives of creating a consumer typology, identifying factors influencing the purchase of animal products and the knowledge of the campaign. The data was collected via on-line survey. Cluster analysis, Factor analysis, logistic and ordinary regression were used for the analysis of the data. The analysis confirmed that the campaign is well known amongst the consumers but only a half is positively influenced. Most influenced are consumers of age 37-49. The most typical change in the purchase behaviour is the transition from caged eggs to alternative eggs.en
dc.format.extent2747366 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjecttrh s živočišnými produktycs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectanimal products marketen
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectnon-profit organizationen
dc.subjectpurchase behaviouren
dc.titleAnalýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Influence of Non-profit Marketing Campaigns on Consumers´ Purchase Behaviouren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMatyščáková, Vanda
dc.date.accepted2020-06-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFOL0105_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam