Show simple item record

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslav
dc.contributor.authorJurásková, Adéla
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:45Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139780
dc.description.abstractHlavním cílem práce je zjistit míru spokojenosti klientů s vybranou lyžařskou školou především v období pořádání lyžařských kurzů pro děti a mládež. Práce je rozdělena na 3 hlavní části, ve kterých jsou vymezeny teoretické pojmy, problematika managementu vybrané lyžařské školy a analýza spokojenosti klientů, zpracována prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 72 respondentů. Provedeným výzkumem jsme zjistili, že jsou klienti se službami lyžařské školy spokojeni. Na základě zjištěných údajů budou výsledky s náměty a doporučeními ke zlepšení předloženy vybrané organizaci.cs
dc.description.abstractThe main goal of the thesis is to find out the level of client satisfaction with the selected ski school, especially in the period of organizing ski courses for children and youth. The thesis is divided into 3 main parts included the theoretical concepts, issues of management of the selected ski school and analysis of client satisfaction. Analysis is processed through a SWOT analysis and a questionnaire survey, which was attended by 72 respondents. Through the research, we found out that clients are satisfied with the services of the ski school. Based on the data obtained, the results with suggestions and recommendations for improvement will be presented to the selected organization.en
dc.format.extent5789393 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectlyžařská školacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectski schoolen
dc.subjectserviceen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza spokojenosti klientů s řízením a organizací lyžařské školy pro děti a mládežcs
dc.title.alternativeAnalysis of Satisfaction with Management and Organization of Ski School for Children and Youthen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVala, Roman
dc.date.accepted2020-06-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR0345_EKF_B6208_6208R037_03_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record