Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorSkotnica, Ondřej
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:53Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139800
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá strategickou analýzou cestovní kanceláře BON TON. Cílem je na základě teoretických poznatků a současně analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout podniku strategii pro budoucí směřování. Teoretická část práce je rozdělena do tří oblastí. Zabýváme se postupně strategickým řízením, specifikacemi odvětví cestovního ruchu a změnami ovlivňujícími podnikatelské prostředí. Pro strategickou analýzu používáme metody PEST, analýzu klíčových faktorů, Porterovu analýzu konkurenčního prostředí a finanční analýzu. Jejich výsledky shrnuje SWOT analýza, v níž specifikujeme čtyři oblasti, na které by se společnost měla zaměřit. V závěru jsou formulovány konkrétní strategie týkající se produktu, marketingu, možnostech pro vytvoření nových zdrojů příjmů a návrh nového modelu pro budoucí obchodní spolupráce.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with strategic analysis of the tour operator BON TON. The goal is to suggest a strategy based on theoretical knowledge and an analysis of internal and external environment. The theoretical part is divided into three parts. We focus on strategic management, tourism, and changes of business environment. For the strategic analysis we use these methods: PEST analysis, analysis of key indicators, Porter analysis of competition, and financial analysis. The results are summarized into SWOT analysis where the the four areas which are important for future company’s development are specified. The final part of the thesis deals with the specific strategies for product, marketing, opportunities of new incomes and new model of business cooperation.en
dc.format.extent1752851 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectmanagementen
dc.subjecttourismen
dc.subjectstrategyen
dc.titleStrategická analýza společnosti BON TON, s. r. o.cs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of BON TON, s. r. o. Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKraus, Petr
dc.date.accepted2020-06-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSKO0171_EKF_N6208_6208T037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam