Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorPekárek, Nikolas
dc.date.accessioned2020-07-20T12:01:55Z
dc.date.available2020-07-20T12:01:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139809
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návštěvností internetového obchodu Rucnenasito.cz. Cílem této práce bylo zjištění informace, která prodejních fáze a prodejní nástroj je efektivní ve zvyšování návštěvnosti internetového obchodu a míry konverze. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je složena z teoretických východisek analýzy návštěvnosti a internetového obchodu. Druhá část teorie je založena na charakterizaci internetového obchodu Rucnenasito.cz z hlediska mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí. Praktická část se skládá ze dvou částí, a to charakteristiky typického návštěvníka internetového obchodu a analýzy prodejních fází, přičemž analýza je doplněna statistickými testy. Analýza byla provedena metodou pozorování. Nástroje, které byly využity k získání dat potřebných pro analýzu je Google Analytics a Instagram. Práce byla zakončena konkrétními návrhy, které vyplývají z výsledků analýzy.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with traffic of e-shop Rucnenasito.cz. The aim of the thesis was finding information about which selling phase and selling instrument is efective at increasing traffic of e-shop and conversion rate. Thesis is devided into two parts and that is theoretical and practical part. Theoretical part is composed of theoretical basis of e-shop and traffic analysis. Second part of theory is made of characterization of e-shop Rucnenasito.cz in terms of microenviroment, mezoenviroment and macroenviroment. Practical part is composed of two parts. First part is characteristic of typical visitor of Rucnenasito.cz and second part is about analysis of selling phases. Analysis is connected by statistical tests. Analysis was performer by method of observation. Tools, which were used to obtain necessary data were Google Analytics and Instagtam. Thesis finished by specific suggestions and recommendations, which arise from received data.en
dc.format.extent1872466 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza návštěvnostics
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectInternetový obchodcs
dc.subjectMěření návštěvnostics
dc.subjectMetoda pozorovánícs
dc.subjectE-shopen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectObservation methoden
dc.subjectTraffic analysisen
dc.subjectTraffic measurementen
dc.titleAnalýza návštěvnosti internetového obchodu s oblečenímcs
dc.title.alternativeWebsite Traffic Analytics of E-shop with Clothingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČerbáková, Petrana
dc.date.accepted2020-06-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPEK0041_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam