Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNierostek, Lech
dc.contributor.authorHabustová, Tereza
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:05Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139836
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je problematika pracovních podmínek. Cílem práce je analyzovat současný stav pracovních podmínek zaměstnanců ve vybraném Call Centru a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná doporučení na jejich zkvalitnění. Obsahem teoretické části je definice základních pojmů souvisejících s pracovními podmínkami. Jsou zde rozebrány jednotlivé faktory působící v pracovním prostředí, zmíněna důležitost bezpečnosti práce a vymezeny pojmy pracovní výkon a výkonnost. Tato část se dále zabývá pracovní zátěži a stresem, únavou a režimem práce a odpočinku. Druhá část je věnována sociálně-psychologickým podmínkám zahrnující komunikaci a konflikty na pracovišti, týmovou spolupráci a kulturu organizace. Teoretická část je zakončena obecnou charakteristikou call center. V praktické části je vybraná společnost charakterizována a popsána z pohledu zpracované problematiky. Následně jsou zde interpretovány výsledky získané prostřednictvím dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou pro zjištěné nevyhovující oblasti pracovních podmínek stanoveny návrhy a doporučení, která mohou vést k jejich zkvalitnění.cs
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis is the problems of working conditions. The aim of the thesis is to analyze the current state of working conditions of employees in the selected Call Center and based on the results propose possible recommendations for their improvement.The content of the theoretical part is the definition of basic terms related to working conditions. The individual factors operating in the work environment are analyzed, the importance of work safety is mentioned and the conepts of work performance and efficciency are defined. This part also deals with workload and stress, fatigue and the regime of work and rest. The second part is devoted to socio-psychological conditions including communication and conflicts in the workplace, teamwork, and organizational culture. The theoretical part ends with a general description of call centers. In the practical part, the selected company is characterized and described from the point of view of the processed problems. Subsequently, the results obtained through a questionnaire survey are interpreted here, on the basis of which proposals and recommendations are set for the identified unsatisfactory areas of working conditions, which can lead to their improvement.en
dc.format.extent2595762 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPracovní podmínkycs
dc.subjectpracovní prostředícs
dc.subjectpracovní výkoncs
dc.subjectpracovní zátěž a strescs
dc.subjectrežim práce a odpočinkucs
dc.subjectsociálně-psychologické podmínkycs
dc.subjectcall centrumcs
dc.subjectWorking conditionsen
dc.subjectworking environmenten
dc.subjectwork performanceen
dc.subjectworkload and stressen
dc.subjectwork and rest regimeen
dc.subjectsocio-psychological conditionsen
dc.subjectcall centrumen
dc.titleZkvalitnění pracovních podmínek zaměstnanců Call Centracs
dc.title.alternativeImproving Working Conditions of Call Center Employeesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeWolfová, Lucie
dc.date.accepted2020-07-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAB0058_EKF_B6208_6208R037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam