Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovák, Vítězslav
dc.contributor.authorPešat, Ondřej
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:12Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139855
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá inovací a optimalizací frontendu systému řízení vztahů se zákazníky v české investiční společnosti. Práce je členěna do dvou základních celků. Teoretická část popisuje návrhový vzor Single Page Applications a jeho použití v kontextu webových aplikací. Velký prostor teoretické části je také věnován přípravě na vývoj ve frameworku Angular od společnosti Google. Dále jsou zde probrány agilní metodiky vývoje softwaru. V praktické části je zanalyzován původní CRM systém a poté popsány jednotlivé optimalizace a implementace nových funkcionalit. Cílem práce je návrh a vývoj vysoce škálovatelného a modularizovaného frontendu na základě vybraného řešení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the innovation and optimization of customer relationship management frontend in a Czech investment company. The thesis is divided into two basic units. The theoretical part describes the Single Page Applications design pattern and its use in the context of web applications. The theoretical part is also devoted to preparation for development in the Angular framework from Google. Agile software development methodologies are also discussed. In the practical part, the original CRM system is analyzed, and then individual optimization and implementation of new functionalities are described. The aim of the thesis is to design and develop a highly scalable and modularized frontend based on a selected solution.en
dc.format.extent2149588 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFrontendcs
dc.subjectSystém řízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectSingle Page Applicationscs
dc.subjectAngularcs
dc.subjectJavaScriptcs
dc.subjectFrontenden
dc.subjectCustomer Relationship Managementen
dc.subjectSingle Page Applicationsen
dc.subjectAngularen
dc.subjectJavaScripten
dc.titleInovace a optimalizace frontendu systému řízení vztahů se zákazníkycs
dc.title.alternativeInovation and Optimization of Customer Relationship Management System Frontenden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMarek, Ondřej
dc.date.accepted2020-06-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchInformatika v ekonomicecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPES0061_EKF_N6209_6209T017_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam