Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčilová, Lenka
dc.contributor.authorPolamová, Martina
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:17Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139872
dc.description.abstractOdhaduje se, že generace Y bude v roce 2025 zastoupena zhruba 75 % na globální pracovní síle. Zatímco požadavky této generace se diametrálně liší od těch předchozích, česká pracovní kultura se mění jen pomalu. Cílem této bakalářské práce je identifikovat prvky, které ještě nejsou zcela běžnou součástí firemní kultury, a které reagují na potřeby generace mileniálů. Prostřednictvím dotazníkového šetření byla provedena analýza postojů generace Y a X vůči těmto prvkům, a to z oblastí, které byly vyhodnoceny jako pro mileniály nejdůležitější: flexibilita práce a osobní rozvoj a vzdělávání. Ačkoliv mezi postoji generace Y a X nebyly zjištěny zásadní rozdíly, přesto dotazník poskytl zajímavé výstupy, na jejichž základě byly v závěru doporučeny prvky vhodné pro realizaci. Plošně šlo o stlačený pracovní týden, práci na dálku, tichou místnost, vzájemné učení se od spolupracovníků a v omezeném rozsahu o přestávku v kariéře.cs
dc.description.abstractGeneration Y is going to represent 75 % of global labour force in 2025. While requirements of this generation vary significantly from previous ones, czech working culture is not evolving as much. The purpose of this bachelor thesis is to identify elements which are not yet a completely normal part of the corporate culture and which responds to the needs of the millennials. The analysis of the attitudes of generations Y and X towards these elements was performed with a questionnaire from the areas that had been judged as the most important for the millennials: work flexibility and personal development. In spite of the fact that no major differences were found between the attitudes of generation Y and X, recommendation for realization of some of the elements could be estimated. Specificly it were compressed hours, homeoffice, quiet room and learning from colleagues. Career break was recommended as well but with some additional restrictions.en
dc.format.extent3396716 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectmileniálovécs
dc.subjectinovační prvky na trhu prácecs
dc.subjecttrendy na trhu prácecs
dc.subjectflexibilita prácecs
dc.subjectosobní rozvoj a vzdělávánícs
dc.subjecthomeofficecs
dc.subjectzkrácený úvazekcs
dc.subjectstlačený týdencs
dc.subjecttichá místnostcs
dc.subjecttichý dencs
dc.subjectkariérní přestávkacs
dc.subjectpružná pracovní dobacs
dc.subjectřízení pracovního výkonucs
dc.subjectučení od spolupracovníkůcs
dc.subjectjob rotationcs
dc.subjecthappiness managercs
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectgeneration Xen
dc.subjectmotivation of generation Yen
dc.subjectinnovation in the workplace, workplace trendsen
dc.subjectwork flexibilityen
dc.subjectpersonal developmenten
dc.subjecthomeofficeen
dc.subjectremote workingen
dc.subjectflexible working hoursen
dc.subjectcareer breaken
dc.subjectquiet roomen
dc.subjectquiet dayen
dc.subjectlearning from colleaguesen
dc.subjectjob rotationen
dc.subjecthappiness manageren
dc.subjectperformance managementen
dc.titleAnalýza postojů vůči soudobým trendům a inovačním prvkům v pracovním prostředícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Attitudes towards Current Trends and Innovation in the Workplaceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStaňková, Štěpánka
dc.date.accepted2020-07-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPOL0351_EKF_B6208_6208R037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam