Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBařinová, Dagmar
dc.contributor.authorSýkorová, Michaela
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:20Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139880
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je komparace služeb poskytovaných cestovními kancelářemi a cestovními agenturami. Dále vyhodnocení kvality poskytovaných služeb těmito subjekty, které jsou často zaměňovány. Pro vyhodnocení kvality poskytovaných služeb je využita analýza rozhodovacích procesů, která je důležitá ke správnému pochopení kvality zákazníkem. K uspokojení čím dál náročnějších zákazníků je vyžadováno poskytování kvalitních služeb, kterými jsou respektovány jejich měnící se potřeby a přání. V teoretické části jsou vymezeny základní daňové, účetní a právní aspekty v cestovním ruchu. Dále je v této práci provedena analýza poskytovaných služeb na konkrétní cestovní kanceláři a cestovní agentuře a v neposlední řadě je vyhodnocena kvalita poskytovaných služeb s vymezením rozdílů mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to compare the services provided by travel offices and travel agencies. Furthermore, the aim is to evaluate the quality of services provided by these entities, which are often confused. To evaluate the quality of services provided, an analysis of decision-making processes is used, which is important for a correct understanding of quality by the customer. To satisfy increasingly demanding customers, the provision of quality services is required, which respect their changing needs and wishes. The theoretical part defines the basic tax, accounting and legal aspects in tourism. Furthermore, in this work, an analysis of the services provided at a particular travel office and travel agency is performed, and last but not least, the quality of the services provided is evaluated, with the definition of the differences between the travel office and the travel agency.en
dc.format.extent1536240 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCestovní ruchcs
dc.subjectKvalita poskytovaných služebcs
dc.subjectCestovní kancelářcs
dc.subjectCestovní agenturacs
dc.subjectRozhodovací procesycs
dc.subjectTourismen
dc.subjectQuality of provided servicesen
dc.subjectTravel Officeen
dc.subjectTravel Agencyen
dc.subjectDecision making processesen
dc.titleVyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agenturycs
dc.title.alternativeEvaluation of Quality and Definition of Differences in Services Provided by Travel Office and Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKocurová, Kateřina
dc.date.accepted2020-07-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department117 - Katedra účetnictví a danícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchÚčetnictví a daněcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSYK0078_EKF_B6208_6202R049_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam